środa, 17 lipca 2013

177. RECENZJA : FlosLek, Balsam delikatnie brązujący

Dzisiaj przedstawię Wam kosmetyk, z którego teraz nie bardzo musimy korzystać, ponieważ możemy opalać się pięknym, wakacyjnym słoneczkiem. Jednak jeśli pragniemy opalenizny wcześniej niż jest nam to dane lub nie mamy czasu na wylegiwanie się na słońcu sprawdzi się on idealnie. O czym mowa? O balsamie delikatnie brązującym z firmy FlosLek, który dostałam na OSBK, co nie wpływa na moją opinię o nim. Mam nadzieję, pokazać go w tym miesiącu jeszcze raz, czyli w denku, ponieważ jest on zaplanowany do zużycia w lipcu :)

ZAPRASZAM!


Skład : 

Aqua, Paraffinum Liquidum , Ethylhexyl Stearate, Octyldodecanol, Arachidyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Arachidyl Glucoside, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Dihydroxyacetone, Butyrospermum Parkii Butter, Dimethicone, Biosaccharide Gum-1, Mentha Piperita Extract, Ceteareth-12, Parfum, Erythrulose, Caramel, Panthenol, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Aloe Barbadensis Leaf Juice, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Disodium EDTA


OPAKOWANIE

Plastikowa tuba zawierająca 200 ml produktu, która po wyciśnięciu produktu łatwo wraca do swojej pierwotnej wersji. Opakowanie atakuje nas dużą ilością informacji na temat produktu, widzimy też obrazki palmy i opalającej się kobiety, które przywodzą nam na myśl wakacje. Produkt zamykany jest na 'klik' z dziurką, przez którą łatwo go wydobyć.


ZAPACH

Na opakowaniu producent pisze 'Balsam o rozkosznym zapachy waniliowo-czekoladowym' i z tym zdecydowanie się zgodzę! Zapach jest rozkoszny. Mi przypomina...draże kokosowe :P Jeszcze długo po aplikacji możemy go czuć na skórze, prze to przyjemnie się go używa.

DZIAŁANIE

W moim przypadku, kosmetyk ten sprawdził się pod względem działania rewelacyjnie! Przy pierwszej aplikacji posmarowałam jedną nogę, a drugą pozostawiłam 'gołą' i poszłam podziwiać efekty do lustra oraz zapytałam mamę o różnicę. Była ona zdecydowana! Noga posmarowana, nabrała ładniejszego, zdrowszego kolorytu, podczas gdy ta 'goła' pozostała po prostu szarawa. Skóra po aplikacji tego produktu jest rozświetlona i nawilżona. Świetnie sprawdzi się u bladziochów, moim zdaniem przy ciemniejszej karnacji efekt ten nie będzie już tak widoczny. Na dodatek kosmetyk ten, nie zmywa się przy pierwszym umyciu. Zmyje się tylko wierzchnia warstwa, natomiast część pigmentów zostaje w skórze i cieszymy się kolorem! Ja nie miałam problemów z zaciekami, ponieważ dobrze go rozsmarowywałam i czekałam do wchłonięcia. Nie zauważyłam też, by coś barwił. Zdecydowanie na plus!

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ

Kosmetyk jest dość lejący, dlatego trzeba uważać przy wydobywaniu go z butelki. Ja swój balsam, 200 ml, używam już około 1,5 miesiąca średnio co 2-3 dzień i wydaje mi się, że jest go jeszcze około 1/3. 


CENA

Balsam ten dostałam, więc nie znałam jego dokładnej ceny. Niedawno jednak moja mamusia po zauważeniu u mnie efektów zdecydowała się na jego zakup, więc mogłam podejrzeć jego cene na allegro i stronie producenta. Waha się ona w granicach 16 zł.

DOSTĘPNOŚĆ  

Nie widziałam go u siebie w żadnym stacjonarnym sklepie, ale też nie za bardzo się przyglądałam. Być może w jest on dostępny w osiedlowych sklepikach lub drogerii Hebe, której u mnie nie ma. Na pewno można go dostać na allegro i stronie producenta oraz innych sklepach internetowych.

PLUSY/MINUSY

+zapach
+działanie
+wydajność
+cena

-dostępność

Jak widać kosmetyk ten oceniam dość wysoko, jednak nie wiem, czy sama zdecydowałabym się na jego zakup ponieważ nie używam kosmetyków brązujących czy opalających. Jednak ten skutecznie mnie do siebie zachęcił i zastanowię się nad zakupem kolejnej sztuki. Tymczasem biorę się za denkowanie tej.


Nie zapominajcie również o polubieniu mojego bloga na stronie Bloglovin! Odnośnik po lewej stronie lub TUTAJ. Życzę Wam dużo słoneczka na trwające wakacje i ... nie zapominajcie o uśmiechu! :)


4 komentarze:

Hej :) Miło będzie jeśli zostawisz po sobie jakiś znak. Komentarze będące spamem lub obrażające mnie, nie będą publikowane. See you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...